Dovolujeme si Vám nabídnout zajímavou literární ochutnávku. Seznamte se s velice zajímavým anglickým spisovatelem a novinářem – Tomem Hodgkinsonem.
Tom Hodgkinson je šéfredaktor časopisu Lenoch a autorem několika knih. Všechny mají jednu věc společnou – lenost. Jak být líný, Jak být volný, Líný rodič (čím míň toho pro dítě uděláme, tím více toho dokáže). Propaguje filozofii lenosti, zahálky a nicnedělání. Protože být líný znamená být zodpovědný k vlastnímu životu. Hodngkinson celý svůj život káže filozofii zahálky jako vrchol kreativity. Velmi často tvůrčí člověk je zároveň velmi líný. Máme často pocit viny, když nic neděláme, je to dáno naší kulturou.
 šálek kávy a laptop

Lenost není zase tak špatnou vlastností

Lenost je považována opravdu za špatnou vlastnost, ale Hodgkinson říká, že ji lze nahradit slovy přemýšlení, procházka přírodou, meditace, a to vše už důležité věci jsou. Jsou to důležité věci, které odsouváme na druhou kolej, což určitě není správné.
Jeho poslední knihou je Podnikání pro bohémy. Popisuje, jak začal podnikat a jak se z něho bývalého pohodáře stal cholerik, který řval po svých zaměstnancích a pracoval 14 denně. Se čtenáři se dělí o své zkušenosti, které nasbíral, aby je ušetřil toho zbytečného běsnění. Nabízí rady a nástroje, jak nastavit marketing, účetnictví a delegování práce na ostatní, abyste mohli získat pracovní svobodu a pohodu. Protože nejdůležitější při podnikání rozhodně je neztratit hlavu, když mu přes hlavu přerůstá stres.
manželka s mobilem
Být podnikatelem nemusí nutně znamenat stresovat se za každou cenu. Když člověk působí dlouhodobě ve stresu, obvykle ztratí tolik potřebný nadhled, který je pro úspěšné podnikání nepochybně nepostradatelný.
Knihu Podnikání pro bohémy vydalo nakladatelství Jota, a pokud hledáte netradiční, ale velmi úspěšné a efektivní rady pro Vaše podnikání, určitě si ji co nejdříve objednejte.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup